søndag 17. februar 2013

Korssting…

…på endå ein ny måte!

011

I sommar prøvde eg meg på "brodering" med nabbiperler. Eg brukte eit rosemønster og likte godt resultatet. Har sett fleire variantar av korststing rundt omkring, og fekk ein idé om å prøve brodering på lerret.

Eg kjøpte eit lite lerret på Clas Ohlson, malte det blått og så var eg klar til å prøve.

Eg teikna først av rosemønsteret på eit rutepapir.

001b

Festa det til lerretet med tape.

002

Så stakk eg hol i alle kryssa (der det skal syast).

003

006

Då er det berre å sy i veg… Litt tid tok det, men det bei ferdig til slutt. Eg sydde med broderitråd her. Med større lerret kan ein sjølvsagt sy med tjukkare tråd.

015

011

009

Another cross stitch variation.

This summer I used the cross stitch pattern with some melting beads. Now I wanted to use it on a canvas.

I bought a little canvas and painted it blue. I used the same rose pattern from my Cath Kidston book. After making holes in the canvas I started stitching. I used embroidery thread here, but with a larger canvas you could use thicker thread.

I quite like the result…

19 kommentarer:

  1. Du er så oppfinnsom du Solveig:)Det vart no rett så fint! Nydelige fargar! Men eg vil tru det var tungt å sy i lerret? Trur ikkje eg hadde greidd det med mine fingrar.....
    Flott søndag til deg(i regnet)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Virkelig en god idé å henge det opp på den måten! Ha en fin søndag hos deg!

    SvarSlett
  3. Wow. Så smart! OG så fint det ble! Takk for Supert tips.
    LenaE

    SvarSlett
  4. Really pretty cross-stitch picture!

    SvarSlett
  5. This is such a great idea! I definitely want to give this a go. Thanks for sharing how you did it :)

    SvarSlett
  6. Såååå flott! Du er et oppkomme av idéer, og fint blir det bestandig :)

    SvarSlett
  7. Wow, det ble skikkelig kult!

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig det ble.
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Elsker resultatet! Må vere som Alva nevner tungt å sy gjennom. Du er så kreativ Solveig, likte også veldig godt "perlebroderiet".
    Takk for tips om å hekle i hop istaden for å sy, kanskje eg må lære meg det:-) Neste teppe blir striper, så då slepp eg å tenke på det:-)
    Mari:-)

    SvarSlett
  10. åh så genialt..! Veldig mykje fint på bloggen din, -hekla MASSE før eg lærte å strikke, og no vart eg nesten inspirert til å begynne igjen :o) Måtte legge deg til så eg finner igjen alle mønstra du har vore så snill å dele :o)

    SvarSlett
  11. Wow! I really like that. That is such a nice idea. Now you got my mind going... Shall I or shall I not get into to cross stitch...??? I already have so many crochet and patchwork ideas... Sigh!

    SvarSlett
  12. Hei ! Må bare si at jeg elsker denne ideen i all sin enkelhet. Har delt den med mine venner på FB - håper det er ok ?
    Skal ut å kjøpe lerret og sette i gang. Gleder meg stort til å henge opp nytt bilde på veggen. Kaskje man skulle lage tre av samme og hende de ved siden av hverandre ...???!!

    SvarSlett
  13. Jeg vil gøre dette! En stor DIY - Claire, Heart Handmade UK

    SvarSlett
  14. That's so beautiful! I love the idea, and I love the results :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails