torsdag 17. januar 2013

Klassisk barnestrikk

Klassebilder frå 50- og 60-talet er stas! Sjå på alle dei fine strikkemønstra!

018

Tydeleg at Fana-kofta var svært populær i 1954…

019

020

021

Eg skulle gjerne hatt mange av desse mønstra. Mine bestemødre og gamletanter har heilt sikkert brukt mange av desse, men dei mønstra er nok borte for lenge sidan.

022

~Alle gamle bilder her er frå Ørsta albuma~

023

Litt før jul fekke eg ein hyggeleg e-post frå Samlaget med spørsmål om eg hadde lyst på ei strikkebok.

Klart eg hadde det!

024

Tone Fevang har gått igjennom arkivet til SandnesGarn og ho har plukka ut 25 av dei klassiske mønstra. (For ein jobb!)

025

Trur eg skal strikke denne…

026

Denne er også fin…

027

Og Fana-kofta er like fin no som i 1954…

028

029

Og boka har også ein trinn-for-trinn del bakerst med forklaring av diverse teknikkar. Lurt!

--------------------

Old school photos from the 50's and 60's are full of lovely knitted sweaters and jackets. I wish i had many of those patterns.

Luckily the yarn factories has arcives. The author of this knitting book has picked out 25 patterns from SandnesGarns arcive.

5 kommentarer:

  1. så mye flott! ja damene var flittige før som no..var vel få menn som strikka vil eg tru..det finnes nok flere oppskrifter i mange heimer...og mange skatter gjemt! God helg..snart!

    SvarSlett
  2. Bloggen til Liv, Livslyst, samlar inn mønster på gamle kofter etc. Kik gjerne innom henne! Sjekk her: http://www.ljo-s.blogspot.no/search/label/DEN%20STORE%20KOFTEJAKTEN

    SvarSlett
  3. Jeg husker også at jeg hadde kofte på skolen. Varmet og godt var det også. Rød og hvit kofte. Følte meg som ei prinsesse.
    Klem

    SvarSlett
  4. How cool! I was looking at the pictures thinking - look at those marvelous sweaters! Probably hand knit. And there at the bottom of your blog - SWEATERS!

    SvarSlett
  5. beautiful photos and vintage sweater!
    I love the charm of old photos....
    Sandra from Canada :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails