fredag 21. januar 2011

Framgang

Skal eg få seie det sjølv så har eg vore ganske flink denne veka. Eg har jobba med kjøkkenet nesten kvar ettermiddag.

DSCF4674

I gang med grunning. Tenkte eg berre skulle male rett på grunninga,

DSCF4676

men bestemte meg for å legge eit lag med fiberduk først.

DSCF4677

I dag fekk taket sitt 2. og siste strøk med kvitt, og veggane fekk 1. lag med “Sjøgløtt”.

DSCF4679

Fargen viser litt betre her.

DSCF4680

Her ser det restar etter kjøkkenbenk og den fine tapeten. Kjøkkenskapa skal opp på denne veggen, så her blir det ikkje maling.

No tørkar mallinga i fred, eg sit godt i sofaen og skal arbeide med UFO-lista mi resten av kvelden.

-----------------------

I’ve been busy this week working in my new kitchen almost every day after work.It is nice to se some progress.

The rest of the evening I’ll be knitting, working on my list of UFOs.

2 kommentarer:

  1. Very pretty paint color. I hope you are enjoying the process.

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert kjempefint :-) Du har vært flink!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails