tirsdag 13. juli 2010

sommarsjal

DSCF3619

Eg er ferdig med sommarsjalet mitt, så då kan sommaren berre komme. Ein dag med over 20 grader er ikkje nok, altså.

DSCF3617

Men vi rakk ein tur på øya, og dei minste fekk bada i det altfor kalde vatnet. Eg hadde meir enn nok med å med å vasse opp til anklane…

DSCF3614

Attende til sjalet:

Eg hekla bestemorstriper til det var stort nok, og hekla ein enkel kant rundt til slutt.

Skal sjå om eg ikkje kan notere ned eit slags mønster etterkvart.

DSCF3622

I finished my summer shawl – and now I’m ready for the summer to start.

A few days with more than 20 C is not enough. The warm weather in Europe has not reached us. We’re on the other side of a cold front…

Still we had a day on the island, and the nieces and nephews could play in the very cold water (sea).

DSCF3624

5 kommentarer:

  1. I just love that shawl! Gorgeous colors!

    SvarSlett
  2. Beautiful shawl!
    I would like to exchange my weather for your weather. 40C here! ;-)

    SvarSlett
  3. Oh yes, please! But I think it will be enough with just a few degrees... 40 is too much...

    SvarSlett
  4. For et flott og fargerikt sjal - herlig å kunne tulle seg inn i et slikt når sommerkveldene kommer!
    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  5. Flott og fargerikt sjal, godt å ha ein sommerkveld:))

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails