mandag 8. februar 2010

… og litt til…

DSCF2215b Bench Monday #6

Nei, jammen kom det ikkje meir snø…

I dag har det tidvis lava ned store flokser frå himmelen. Denne gongen var snøen av den litt meir våte typen, så i dag dukka det opp nokre snømenn på skuleplassen. Og haugane til å grave i vert større og større.

Kjekt for dei små. Eg er litt lei av å måke bil, og dei som har ansvar for snøfresar, brøyting og takmåking er kanskje også godt fornøgde no. Mykje arbeid med denne snøen, men det vert i alle fall fint og stemningsfullt ute. Under ser de utsikta frå klasserommet mitt.

Håpar på litt finare spaserturver etterkvart denne veka.

I kveld er eg trygt parkert i sofaen – saman med fleire prosjekt. Eg bør kanskje ta ein tidleg kveld også. Sidan eg faktisk såg på tv i natt (litt Super Bowl, av alle ting)…

Ha ein fin mandagskveld!

--------------------

Oh look! We got more snow…

The children are happy. They were making snowmen at school today. And they love to dig tunnels in the large piles of snow around the school buildings.

Driving in the snow is not my favourite thing, but I’m getting used to removing the snow and ice from my car.

In my neighbourhood people have been up on their roofs removing some of the snow.

A lot of work – this snow. But it is beautiful.

This is the view from my classroom.

DSCF2196

5 kommentarer:

  1. Det snør, det snør....
    Det snør her og. Alt er så reint og fint, og når vintaren er stabil likar eg den veldig godt. Men ein slik vinter på Vestlandet har eg ikkje opplevd sidan eg var liten, og det er lenge sidan.
    No kan våren snart komme.

    SvarSlett
  2. Ja, nå er det godt å høre at det drypper fra taket når sola er framme.
    Trenger ikke mer snø nå, nei.

    SvarSlett
  3. Hei.
    Innom bloggen din for første gang og likte den veldig godt. Her er masse inspirasjon og tema som passer meg midt i blinken. :) Håper det er ok at jeg følger deg videre..
    LenaE

    SvarSlett
  4. det første bildet var råååkult!!!!

    SvarSlett
  5. Your view is stunning! Enjoy!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails