onsdag 27. januar 2010

Sindy

På ein av familien sine lange feriekøyreturar mellom Finnmark og Sunnmøre stoppa vi ein gong i Mo i Rana. Dette var truleg i 76. Resten av familien gjekk ein tur i byen, men eg måtte vere igjen i bilen. Kan ikkje hugse kvifor – kanskje eg måtte passe hunden eller bilen eller noko anna.

Men i alle fall fekk eg premie (eller var det bursdagsgåve?) då resten av flokken kom attende.

DSCF2124 

Ei nydeleg Sindy-dokke. (Mykje finare enn Barbie så klart) Ho kunne bøye albogane og knea og hovudet og svinge på skuldrane, midjen og handledda. Og så var ho kjempesøt og hadde akkurat sånn utoversving på håret som eg ønskte meg.

DSCF2119 DSCF2114

Men dessverre blei Sindy handikappa (boktaveleg tala) ganske fort. Når eg fekk besøk som ville prøve dokka passa eg på å fortelje at handledda berre kunne svingast ikkje bøyast (då ville dei knekke av).

Likevel var det ei jente som berre måtte prøve. Og ja, handa knakk av, akkurat som eg sa. Eg vart sjølvsagt svært skuffa. Noko seinare hadde eg ei anna på besøk. Ho lurte på kvifor dokka mi berre hadde ei hand. Eg forklarte alt. Og då eg kom attende til rommet mitt etter middagen hadde jammen denne jenta klart å knekke av den andre handa. Ho måtte berre prøve ho også… Eg trur ikkje desse jentene var på så mange fleire besøk hos meg…

Men Sindydokka mi har hatt eit langt og godt liv utan hendene sine. Og mange hekle- og strikkekjolar har ho fått. Mine første hekleprosjekt var vel nettopp hattar og kjoler til henne…

-Og Sindy kom fram frå kassa si no fordi eg held på med eit dokke-prosjekt. (Rett nok til Barbiedokker, men storleiken er omtrent den samme, så då… Meir om det prosjektet når det er ferdig…)

-----------------------

I’m working on a doll project. For Barbiedolls.

I don’t have any Barbies, so my lovely Sindy doll volunteered to do the testing.

I got her on a summer holiday in –76 (I think). I was allways so careful when playing with her. She could bend her knees and elbows and had just the hairstyle I wanted. I made many outfits for her. My first crocheting was making dolls hats.

So I was very disapointed (to put it mildly) when a couple of girls visiting, despite my warnings tried to bend her hands and broke them off…

But my Sindy has had a good life without her hands. She looks quite good for a 32 year old :)

1 kommentar:

  1. Poor Sindy! Shr must be happy to have an owner like you!
    I don't understand a word of Norwegian, but your blog is so interesting it gives me envy to learn your language.)))

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails