mandag 6. juli 2009

R

R for Raudøya.

Ferieøya vår.

r2 

Der ein kan hekle på stranda med verdas flottaste utsikt.

r3

Der vatnet sjeldan har 20 grader, men det går an å bade likevel. Og vi renskar vekk tang og tare kvart år.

 r5

Der det er spennande å helse på lokalbefolkinga.

r6

Der det er godt å vere.

r7

Meir om R her.

[R.jpg]

R is for Raudøya, the name of a small island nereby. We have a summerhouse there, on the old farm where my grandmother grew up. My father keeps sheep there.

9 kommentarer:

  1. Så ut til å være en veldig flott sommerplass, for store og små.
    Håper dere får mange fine dager der i sommer.

    SvarSlett
  2. En nydelig ferieplass dere har. Virkelig vakkert og et flott valg for R!

    SvarSlett
  3. Jeg tilslutter mig tidligere kommentarer, og kan med dine ekstra oplysninger forstå følelserne dine der... Din bedstemor og din far :-D

    Rigtig god uge!

    SvarSlett
  4. Oj, det første bilde var skikkelig herlig vinkling på, med hekletøyet foran den vakre naturen du viser oss!! :) Ja, det må være helt skjønt å være på den ferieøya!! De to sauene likte jeg også godt, flotte farger på dem!

    PS: Tenk, jeg kom i Mål med ABC-runden her, siste delen i kveld! Du var den siste på lista! Og nå er klokka blitt ganske så mange! :O
    God sommer til deg! :)

    SvarSlett
  5. Så koseligt...
    Ikkje den Raudøya frå mine heimtrakter, men flott var det...

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  6. Solveig, det regnar...skal du ikkje oppdatere med nylaga laga-i-regnet-saker snart? ;)

    SvarSlett
  7. Jau då, kjem straks... Men regnet har akkurat begynt, så eg er ikkje heilt ferdig endå.
    Solveig (på Eivind sin konto)

    SvarSlett
  8. Jeg er helt uten ord hvor vakkert natur det der er;-))

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails