torsdag 12. mars 2009

Det var vår i går…

2009_03110003

… men ikkje i dag. Spennande å sjå korleis det blir i morgon. Har planar om å bruke Sylvi-kåpa igjen. Ho har ligge til tørk i fleire dagar no etter skylling og blokking. Det var nesten litt skummelt slik jakka sugde vatn, følte alle delar strekte seg ein halv meter minst.

Det blei ikkje fullt så utstrekt til slutt heldigvis, men jakka er større no, og perlestrikkinga ikkje fullt så “stretchy”. Kanskje eg hadde klart meg med pinne nr 7 likevel…

2009_03110006

I går sydde eg ferdig dokkequilten min. Litt usikker frihandsquilting rundt kantane, men dette skulle vere eit prøveprosjekt så då får det vere slik. Teppet er bitte lite, kantar på ca 35 cm.

Her har de eit prosjekt for våren (uansett når han kjem):

Cykelsadel2Cykelsadel3

(bilde frå Hendes Verden)

Hekla sykkelsetetrekk. Absolutt noko for min sykkel.

Oppskrift finn de i Hendes Verden.

-------

We had lovely spring weather yesterday, but today it was back to snow. Hoping spring will be back tomorrow.

Maybe I should do some spring crochet for my bike.

3 kommentarer:

  1. heihei!
    Stilig sykkelsete:)
    Den ringen med "oi du kan lese" var kjempe stileg! Skulle ønske dei hadde ein slik butikk her...

    SvarSlett
  2. Hei.
    Snek meg litt inom fra Tove sin blogg. Blev litt nyskjerrig på en kappe hehe...
    Den er ju helt nydelig.
    Er så imponert over de som kan å strikke.
    Det kan nemlig ikkje eg.

    Ser du har snö akkurat som meg.
    Her ligg den nesten metertjukk fremdeles.
    Trur aldrig våren kommer hit eg.

    Önsker deg en go kveld nå.
    Klems fra nabolandet.
    Synne.

    SvarSlett
  3. første gang innom....hei foresten:) du den jakka....strikka den heilt aleina eller? den va råååååfin....heilt imponert....ha en fin fin lørdag..hilsen fra nord...

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails