lørdag 17. januar 2009

Ein roleg kveld

Deilig med ein roleg laurdag, slik som i dag. Surt og kaldt ute, så eg var berre ute ein liten tur på nærbutikken. Musikk og rydding (vart sjølvsagt ikkje heilt ferdig med det eg hadde tenkt– altfor mange avsporingar undervegs) og litt radioprogram innimellom. No i kveld tenkte eg å sveive i gang ein dvd.

Som kan underhalde meg medan eg heklar. Eg er ferdig med kameraveska mi. 2009_01170010

I siste nr av Rom 123 fann eg dette bildet:

2009_01170014

Ei slik pute ville eg prøve å lage, så dermed var avsporinga i gong :)

 2009_01170004

Uten noko særleg planlegging hekla eg ein del “paibitar” av dei fargane eg har.

2009_01170003

Så sydde eg dei saman.

2009_01170013

Og hekla ein kant rundt og ein liten sirkel til midten. No heklar eg ein brun kant rundt + ei brun bakside. Så håpar eg det går ann å få tak i ei rund pute til å ha inni…

Eg har også kjøpt nokre raude nøster. (Til Sylvi sjølvsagt). Men her må eg ta det litt roleg. Eg brukar som regel å sette i gang med ting uten å være så nøye med strikkefastheit og prøvelappar og slike kjedelege ting. (Eg veit berre at eg strikkar stramt).Men på eit såpass stort prosjekt kan det kanskje være lurt å passe på. Vil jo helst strikke noko som kan passe på meg.

Så her har eg strikka prøvelapp med pt3. Eg har nok ikkje truffe rett enno. Og eg synes kanskje det blir litt for “luftig”. Kanskje eg må velge eit garn som er litt tjukkare?

2009_01170011

Ha ein fin laurdagskveld.

-------

I’ve been crocheting the last couple of days. First a little pouch for my canera. Then I saw this photo in a magazine and wanted to crochet a pillow like that. I used some yarn from my stash – lots of colours as usual.  The back will be brown.

And I’ve made a swatch for the Sylvi. Don’t know if I have the right yarn yet. I usually don’t spend much time on swatching, but thought it would be a good idea before starting a big project as this. I want it to fit when I’m finished.

Have a nice evening.

3 kommentarer:

  1. Heisan.
    Her hos meg var det også en rolig lørdagskveld! Stikking og en fin film på tv.

    Den puten blir kjempelekker. Godt gjort å få paibitene til å passe på første forsøk. Søte farger også!

    Ønsker deg en kreativ søndag!

    xoxo

    SvarSlett
  2. Really lovely! I think the colors you choose for the camerz cozy are great and it looks so fresh and fun! Perfect for a camera!

    SvarSlett
  3. Stilig kameraveske og pute. Du trenger ikke å lure på hvilket kamera som er ditt nå. har en award til deg i bloggen min. Kos deg med de fine fargene i ruskeværet.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails