fredag 26. september 2008

Ny topp, kanskje?

Har sett litt på denne toppen i det siste. (Heilt sidan eg kom over den på ein annan blogg). Er den ikkje fin? Topstykke heiter den.

topstykke

Bilde frå Geilsk

Eg trur nesten eg må bestille garn og oppskrift frå Danmark, sjølv om det kjem over 200,- grensa...

Du finn den hos Geilsk.

- Og så er det haustferie. Kofferten min er pakka og eg flyg til Bergen i kveld. Der vert det sikkert litt byvandring. Er det nokon fine garnbutikkar eller anna snadder eg absolutt bør få med meg?

Eg har med meg nok prosjekt for ei veke, trur eg: 2 påbegynte skjerf, ei barnejakke, og to nøster til evt 2 nye Anne-skjerf - skulle eg bli ferdig med dei andre.

This nice top is from Geilsk in Denmark. I'm thinking about ordering yarn and pattern for it. I'm leaving today for a week away. I'm visiting friends and family in Bergen.

7 kommentarer:

  1. Garn og oppskrift til denne fikk jeg i posten i dag!!! Gjett om jeg gleder meg til å sette i gang :) Litt uvant med dansk mønster, men tror det skal gå.

    Betalte 371 norske kroner for garnet og mønsteret.Og så betalte jeg 174 kroner i fortolling når jeg hentet den på posten.

    Har forresten kost meg lenge med å se på bloggen din nå! Så mye flotte ting du har laget. Falt veldig for blyantrullene dine!

    SvarSlett
  2. Utruleg fin topp! Eg har sett ei stund på ein liknande tunika/kjole i bomull i ein butikk i Volda, men denne her var jo utruleg mykje finare. Bergen. Heldige deg. Det er ikkje så mange spennande strikkebutikkar i Bergen - sett bort frå Pinnsvin. Dessverre har butikken flytta frå sentrum ut til Laksevåg. Har du tilgang på bil, MÅ du få deg ein tur ut dit. Adressa finn du på pinnsvindesign.no. Nina bak disken er ei svært hyggeleg dame og utruleg dyktig. God haustferie!

    SvarSlett
  3. Helt nydelig! Kanskje jeg skal strikke en sånn når jeg har gått magen bort. Pinnsvin og To damer (Florvåg på Askøy) er vel verd å besøke.

    SvarSlett
  4. Lovely top! I am a beginner knitter and a pattern like that scares me a little at this point but it does inspire me at the same time. (laugh) Have a great trip in Bergen. :)

    Michelle

    SvarSlett
  5. velkommen på tirsdag!! Ta med spøt!!!

    SvarSlett
  6. Takk for det, solveig!! hva har du gjort i Bergen da????

    SvarSlett
  7. oh, that top is very cute! a very nice design.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails