torsdag 24. juli 2008

Sommar-bursdagsfest

Dei siste par dagane har det blitt mykje matlaging og mindre hekling på meg. Eg hadde bursdagsselskapet mitt på førehand i går. Heile familien hjalp til med å ordne til. Pappa stilte opp og grilla lam (nam, nam).

I had my birthday party yesterday - a few days early. My father prepared a lamb - other familymembers put up the partytent in the garden. I made as many cupcakes as I could. - And a Pavlova. It was a very nice party :)

Nokre andre sette opp partyteltet i hagen.

Eg fekk bake så mange cupcakes eg klarte. Ein fin fest :)

Mmmm...marengskake...

2 kommentarer:

  1. Ai ai! Skulle ha vore der! Den kaka såg jummi ut. Men i staden sit eg aleine i Bergen og håpar på at ein student skal kjøpe den vesle koselige leiligheita mi i Tartargaten. Ikkje heilt slik ag hadde tenkt å tilbringe min siste sumar som 20-åring, men men.. Ny leiligheit har eg og eg pendlar til ikea annankvar dag :-D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, Solveig! Det såg ut som ein fest med nok mat :-)
    åper vi sjåast. Vi kom til Ørsta i går, og vert til mamma har hatt sin dag. Gratulerer igjen.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails