søndag 20. juli 2008

Nye bøker og litt meir...

Det har blitt lite innlegg frå meg siste veka. Skyene og regnet har vore sterkt til stade (bortsett frå dei siste par dagane)- og det har blitt mykje inneliv. Eg har vore barnevakt for nevøen på to.
Her ein dag kom postdama med pakkar på døra. (Resultat av nettshopping i regnveret...) Nye crocs og japanske bøker til meg.

It's been plenty of rain lately. I've been looking after my nephew. One day I got a little axtra in the mail (results of online shopping in the rain...) New Mary Jane crocs and Japanese craft books for me.
Inneliv
Japanske bøker er framleis på japansk, så no har eg funne hjelpesider på nettet og prøver å tyde oppskriftene. Eg har lyst til å prøve å lage denne toppen.

Japanese books are still written in Japanese so I have found help-pages online and am trying to read the patterns. I want to try making this top.

I denne boka er det mønsteret til sekskantteppet eg har hekla på. Fann ut at eg har gjort nesten heilt rett heile tida. (Eg har fundert ut mønsteret ved å sjå på bilder).
This book has the pattern for the hexagonblanket i've been making. I've figured out the pattern by looking at photos - and i've done allmost everything correct. Thinl i'll keep doing them my way.

Sjå, dette bladet skal lesast bak fram!
Så eit lite framskrittsbilde. Nevøen er modell og visar fram sekskantane mine.

I've been crocheting this week. My nephew shows the progress so far.

1 kommentar:

  1. Slike Crocks har eg prøvd å bestille på ei amerikansk nettside, men dei er alltid utsolgt! Har prøvt i 3-4 mnd snart! Kanskje du kan anbefale meg ei nettstad der dei er tilgjengelege??? Du er forresten ei svært kreativ dame, ser eg! M.t.p. opphavet forundrar det meg forresten ikkje... Ha ein god søndag!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails