søndag 20. juli 2008

Lucky me

Grunnen til at eg har passa nevø denne veka var at forelra hans skulle ein tur til London. Laurdag morgon drog vi spent ut til ferjekaia på Festøy for å hente dei. Eg måtte vise han korleis gapet på ferja opna seg då ho nærma seg kaia - og det gjorde nesten meir inntrykk enn at mamma og pappa kom. Han snakka om det resten av dagen...
I've been looking after my nephew while his parents were in London. When they returned yesterday they brought nice presents for us. He got Postman Pat things, and I got these from Cath Kidston:

Og når vi kom i hus fekk vi (nevøen og eg) fine London-gåver. Eg likar sakene til Cath Kidston og sendte systra mi dit. Og her er dei flotte tinga eg fekk.
Kan de sjå at eg er litt svak for blomstrar og prikkar?

Eit skrin med plass til litt av kvart.

Ei fin boks til dei fine knappane mine.

Ei mugge til melk eller juice. Og ei skikkeleg tekanne.

2 kommentarer:

  1. Oh my gosh...a polka dot tea pot. I love it! What a thoughtful gift!

    SvarSlett
  2. Takk for sist! Heldig du var da, så fiine gaver! Men så hadde de ei flott barnevakt da!!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails