lørdag 26. juli 2008

Det var den gong...

Bursdagen min i dag. Tenk, 40! Korleis skjedde det? - eg blei nettopp 30...
Eg har kika i babyboka mi, på gamle bilder.
Tenk at eg ein gong var så liten...
Ser litt komisk ut med den svære hofteputa. Mamma og pappa var visst også litt yngre då.
My parents were younger too... Her er eg for 39 år sidan - på eittårs-dagen. Feiring hos mormor.
My first birthday, party at my grandmothers house. mmm - blåbær
mmmm - blueberries
It's my birthday today! 40! How did that happen - I was 30 just a couple of years ago...
I've been looking in my baby book.
Here are some photos...

5 kommentarer:

  1. Alle de hjerteligste gratulasjoner til jubilanten! Håper du får ein fabelaktig flott dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått, håper dagen var nydelig!

    SvarSlett
  3. Happy (monumental) Birthday!

    SvarSlett
  4. Tøffe og flotte mamma:) Det er forresten det fine settet ditt som vi fann!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, der er det! Og eg ser at Ane liknar på fleire i famiien...

      Slett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails