onsdag 23. april 2008

Kvar blei det av april?

Dette er dei siste macrobilda mine. Den 23. allereie... Syns eg akkurat starta på desse 30 dagane.

Dette er eit veldig vårleg strikkeprosjekt. Starta i ei grøn fase kan vi vel seie(får sjå om dette vert noko eg kjem til å bruke). Måtte gjere litt om på str. så difor fekk eg alle desse fine krøllane. Ja, eg strikkar i dobbel tråd - og ja det er i to forskjellige nyansar og tjukkleik. Då vert det litt melert tenkte eg...(litt eksperimentell)

This is a very green knitting project. (Too green to wear? - we'll see) I've been very into green lately. Laurdagsgodt
SweetsHar eg vist fram knappane eg fann i antikvitetsbutikken? Nei det må vist bli eit ekstra innlegg seinare. Det er ein artig antikvitetsbutikk her i byen. Er ikkje der så ofte, har alltid ei kjensle av at det sikkert er litt dyrt... Men det er kjekt å kikke. Og så har dei mange fine leiker. No på laurdag spurte eg om han tilfeldigvis hadde knappar. Ja, kassevis! (Frå ein nedlagt knappebutikk m.a.) Dei kassene fann han ikkje akkurat då - men eg fek leite gjennom ei anna. Med mange bokser og glas. Hadde ei lita skattejakt for meg sjølv.
I went to a antique shop last weekend and asked if they had buttons. They had boxes. So I had a little treasure hunt for myself and picked the ones I liked best. I will show them later.
Fint ver = is

You must eat ice cream when the weather is nice like now.
Kan de gjette kva dette er?

Guess what this is?Eit gjerde i nabolaget.

A neighbours fence.

3 kommentarer:

  1. Your ice cream and buttons made me smile.

    It is not nice weather for ice cream here. Glad for someone's ice cream day!

    SvarSlett
  2. Det kan vere ringpermar...

    Gry

    SvarSlett
  3. Grønn kan aldri bli for grønn!! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails